Cum să folosești metricii din PontajOK în dezvoltarea afacerii tale

Cum să folosești metricii din PontajOK în dezvoltarea afacerii tale

Așa cum spuneam deja, PontajOK a evoluat dintr-un proiect intern de dimensiuni reduse într-unul mare, care este în prezent împărtășit și cu alte companii. Şi trecând peste valoarea sa legală, softul nostru este extrem de util datorită metricilor pe care îi oferă pe baza informațiilor pe care le stochează. Acestea provin de la  userii care îl folosesc pentru a-și organiza mai bine munca.

Informația pusă la dispoziție prin platforma PontajOK include o mulțime de detalii la a căror structură poți contribui personal pentru a personaliza informațiile pe care să le descarci şi pe care să le analizezi.

Cu siguranță eşti conştient că big data este o parte importantă a dezvoltării unui business, iar prin această aplicație de pontaj poți beneficia în mod organizat de informațiile pe care fiecare user le introduce prin înregistrarea detaliilor muncii sale.

Să le luăm pe rând însă: Statistică Durată Activitate. Această statistică este un punct de plecare excelent pentru a observa în ce activități sunt implicați angajații și cât timp investesc în acestea. Pentru planificarea timpului pe termen lung, această statistică este excelentă, oferind informații prețioase pentru a fi analizate și pentru a genera schimbări pentru viitor.

Raportul Clienți/Proiecte/Taskuri oferă un overview util asupra împărțirii timpului angajaților pe taskuri în cadrul proiectelor și față de clienții alocați. Cunoscând situația internă, felul în care sunt alocate proiectele și afinitatea angajaților pentru anumite taskuri, poți analiza felul în care munca este gestionată. Iar pe baza analizei poți lua decizii documentate asupra schimbărilor care vor aduce îmbunătățiri pe viitor.

Raportul Angajat – Proiecte îți va arăta în ce proiecte este implicat fiecare angajat în parte și cum i se împarte, procentual, timpul de lucru. Bugetarea orelor dedicate în viitor diverselor proiecte are o bază bună de plecare în acest raport, care îți va răspunde întrebărilor legate de necesitatea alocării de timp pentru munca angajaților.

Raportul Echipă – Proiecte îți permite să selectezi angajații care lucrează în echipă pentru a vedea în ce proiecte au fost implicați, câte ore le-au dedicat și ce absențe au înregistrat în perioada pe care o verifici. Acest raport te va ajuta să faci o analiză a felului în care se desfășoară munca în echipele din companie și să iei decizii de schimbare bazate pe completarea pe care know-how-ul tău o aduce informațiilor extrase din softul de pontaj.

PontajOK este un tool menit să te ajute să îmbunătățești tot ceea ce ține de time management, să organizezi echipele mai bine și să oferi sprijin angajaților în proiectele sau taskurile în care există loc de îmbunătățire a rezultatelor. Pe termen lung, deciziile de schimbare luate pe baza informațiilor clare și coerente extrase din PontajOK vor ajuta business-ul să crească.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *